Algemene informatie

KIZ Congres 2017 Sturen op Kwaliteit

Datum:
Donderdag 2 november 2017

Locatie:

Media Plaza
Croeselaan 6
3521 CA Utrecht

Bekijk hier de routeplanner

Inschrijven

U kunt zich hier direct inschrijven via het online inschrijfformulier. Na aanmelding ontvangt u een online bevestiging. Ongever twee weken voor aanvang van de dag sturen wij u de uitnodigingsbrief en een routebeschrijving.

Annuleren / afmelden / naam wijzigen
Mocht u de inschrijving willen annuleren, dan kan dat uitsluitend schriftelijk (post, fax, e-mail).
Tot vier weken (28 dagen) voor aanvang van het congres kosteloos (datum poststempel telt).
Binnen twee tot vier weken voor aanvang van het congres, dan wordt 25% van het verschuldigde bedrag in rekening gebracht.
Als u uw inschrijving annuleert na het verstrijken van de annuleringstermijn of zonder melding niet aanwezig bent tijdens dit congres, wordt het gehele verschuldigde bedrag in rekening gebracht.

U kunt zich natuurlijk altijd laten vervangen door een collega.

Neem contact op met de Klantenservice van Vakmedianet:
Klantenservice
Tel: 088 5840 888
E-mail: klantenservice@vakmedianet.nl

Prijzen
Reguliere prijs: € 395 excl. btw
Prijs voor abonnees/relaties van KIZ € 325 excl. btw

Deze prijzen zijn inclusief lunch, koffie & thee tijdens de pauzes en een netwerkborrel

Factuur
U ontvangt de factuur vlak na afloop van het congres van Vakmedianet B.V. De factuur dient uiterlijk 14 dagen na ontvangst betaald te zijn. Werkt uw organisatie met inkoopfacturen dan kunt u contact opnemen met:

Contact

Wilt u als deelnemer meer informatie of heeft u vragen? Dan kunt u contact opnemen met Ineke de Wilde, congresmanager, via inekedewilde@vakmedianet.nl

 

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.